Friday 4 January 2013

Meneruskan Perjuangan Ayahanda Ustaz Rivai Dan Nenda Sheikh Juneid

1. Saya diberi nama Ahmad Akhdhor oleh abah ketika dilahirkan di Taiping pada tahun 1978.

2. Kini saya menjawat jawatan sebagai Ketua Cabang AMK Tambun.

3. Saya dibesarkan di Ipoh sejak keluarga saya berpindah ke Gugusan Manjoi pada tahun 1980. 

4. Saya memulakan prsekolahan awal saya di Sekolah Kebangsan Manjoi dan kmudiannya menyambung pengajian ke Sekolah Izzuddin Shah di Ipoh.

5. Saya melanjutkan pengajian tingi di bidang Pengurusan Sistem Informasi di peringkat Sarjana Muda di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.

6. Kini saya juga aktif sebagai Presiden ARIF International Foundation iaitu sebuah institusi penyelidikan dan pembangunan yang melibatkan para Akademia, Rausyanfikir, Intelegentsia dan Fuqaha'.

7. Perjuangan saya ialah di bidang Da'wah dan Tarbiah.

No comments:

Post a Comment